پاسخدون

ساخت وبلاگ

بهترین کشور ها برای کار در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول)

 

اخیرا موسسه HSBC لیستی از بهترین کشورها برای کار در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده. این رتبه بندی براساس مطالعات آماری (مثل تعداد شاغلان، پیشرفت شغلی، تعداد مهاجران و دیگر فاکتورهای موثر ) و نظرسنجی از ۲۷۰۰۰ مهاجر در ۱۹۰ کشور جهان به دست اومده.

حالا لیست این ۱۰ کشور رو به ترتیب براتون میاریم:

۱۰ – بحرین

 

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۹۸۶۲۲ دلار (حدود ۴۷۳ میلیون تومان)

بیشتر مردم، بحرین رو خیلی دست کم میگیرن و اصلا فکر نمیکنند که میشه توی این کشور به موفقیت های شغلی خوبی رسید. حدود ۶۵ درصد از مهاجران کمک هزینه سالیانه ای میگیرند که با اون میتونند به کشورهای خودشون سر بزنند. حدود ۹۱% از افراد هم مزایای شغلی خاص دارند که توی قراردادهاشون هم میاد. میانگین جهانی این عدد فقط ۶۷% هست.


۹- بریتانیا

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۸۳۲۲۷ دلار (حدود ۴۰۰ میلیون تومان)

تا سالهای قبل بریتانیا اصلا توی این رده بندی نبود. توی این کشور بعد از کاهش بحران های یورو و اتحادیه اروپا، وضع کار خیلی بهتر شده. تو این کشور، مهاجران آموزش داده میشن و میتونند با مهارت هاشون کارهای بهتر و پردرآمد تری داشته باشن. ۶۲درصد از مهاجران توی کارهاشون ارتقای شغلی کافی رو داشتند و راضی هستن

 

۸- هنگ کنگ

 

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۱۶۹۷۵۶ دلار (حدود ۸۱۴ میلیون تومان)

توی هنگ کنگ همه دارن با تمام قدرت کار میکنند. از نظر درآمد و پیشرفت کاری، این کشور عالیه ولی اونجا زندگی با کیفیتی نخواهید داشت. آب و هوا هم شرجی هست و شاید به مذاق شما خوش نیاد. طبق آمارها، ۶۸ درصد از مهاجران به هنگ کنگ این کشور رو محل خیلی مناسبی برای کسب درآمد و اشتغال معرفی کردند. اما ۵۰ درصد مهاجران گفتند که تعادل بین کار و زندگی رو از دست دادند وکار خیلی بیشتر شده.

 

۷- اتریش

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۸۵۲۸۸ دلار (حدود ۴۱۰ میلیون تومان)

اتریش هم مثل بریتانیا، اولین بار هست که به این لیست اضافه شده و در بین ده کشور برتر برای کار جای گرفته. ۷۱ درصد از مهاجران گفتند که بین کار و زندگی تعادل دارند و همچنین ۶۴درصد هم اعلام کردند که توی کار اصلیشون پیشرفت کردند.

 

۶- سنگاپور

 

درآمد متوسط سالانه مهاجران: ۱۳۸۶۴۱ دلار ( حدود ۶۶۵ میلیون تومان)

سنگاپور و هنگ کنگ از نشر کاری خیلی شبیه به هم هستند. توی این کشور هم درآمدها و پیشرفت شغلی بالا، ولی کیفیت زندگی پایین هست. طبق آمارها، ۶۲% از مهاجران گفتند که توی شغل خودشون پیشرفت کردند، اما ۳۰درصد از اونها زندگی مناسبی ندارند و بین کار و زندگی تعادل رعایت نشده. اما در نهایت، ۵۳% از افراد از شغل خودشون راضی هستند.

در قسمت دوم این مقاله ۵ کشور برتر از لحاظ کار را براتون معرفی میکنیم.

بهترین کشور ها برای کار در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول) توسط پاسخدون

پاسخدون...
ما را در سایت پاسخدون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pooshakcity pasokhdoon بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 11 تير 1397 ساعت: 13:43

در این پست میخواهیم به مشاوره تحصیلی در خارج از کشور ، راهنمای تحصیل در اروپا ، راهنمای تحصیل در آمریکا و راهنمای تحصیل در استرالیا بپردازیم.

بسیاری از افراد علاقه مند به ادامه تحصیل در خارج از کشور هستند، افرادی بعد از دوره دبیرستان یا مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد برای ادامه تحصیل به خارج ازکشور می روند. اما تحصیل در خارج از کشور با ابهامات زیادی روبروست و بسیاری را با سردرگمی مواجه کرده است. از همان ابتدای فرآیند باید برنامه ریزی لازم را انجام دارد. تیم تخصصی پاسخدون به تمامی سوالات در زمینه تحصیل در خارج از کشور پاسخ جامع خواهد داد. ما به تفکیک به شما خواهیم گفت که در هر مقطع زمانی چه کار کنید و راحت ترین راه چیست. بسیاری از سوالات عمده به شرح زیر است:

  • واقعا باید اپلای کرد و از ایران رفت؟
  • آیا بعد از فارغ التحصیلی میتوانم در همان جا بمانم یا باید برگردم؟
  • چگونه و چه زمانی و چه مدرک زبانی بگیریم؟
  • مشکلات آزاد کردن مدارک و ترجمه آنان را چگونه حل کنیم؟
  • مشکلات نظام وظیفه و خروج از کشور را چگونه حل کنیم؟
  • کدام کشورها راحت تر پذیرش و ویزا میدهند؟
  • چگونه با دانشگاه ها و اساتید خارج از کشور مکاتبه کنیم ؟
  • چگونه پذیرش بگیریم ؟
  • چگونه ویزا بگیریم؟
  • چگونه مدارک خود را بفرستیم ؟
  • شرایط زندگی و هزینه ها در آمریکا/ اروپا/ استرالیا چگونه هست؟
  • چگونه در هر کشور بعد از فارغ التحصیلی کار پیدا کنم ؟

تیم مشاوره تحصیل در خارج از کشور پاسخدون در همه مقاطع با شما خواهد بود و به صورت حرفه ای بهترین راه حل‏ها را پیشنهاد میکند. بعد از سالها فعالیت در این زمینه، پاسخدون افراد زیادی را در این زمینه مشاوره داده که هم اکنون در حال تحصیل و کار در خارج از کشور هستند. حال ما افراد زیادی را در کشورهای مختلف می شناسیم که این راه را طی کرده و میتوانند به شما در هر مقطع کمک کنند. یکی دیگر از خدمات پاسخدون معرفی این افراد به متقاضیان و دریافت مشاوره های تجربی و عملی است.

مشاوره تحصیلی در خارج از کشور توسط پاسخدون

پاسخدون...
ما را در سایت پاسخدون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pooshakcity pasokhdoon بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت: 12:16

در این پست میخواهیم به ادامه مشاوره تحصیلی و بخش برنامه ریزی کنکور بپردازیم. دیگه همه میدونند که قبول شدن توی کنکور به یه علم تبدیل شده و باید برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر برنامه ریزی دقیق کرد.

برنامه ریزی کنکور باید طبق اصول علمی اثبات شده انجام بشه که کارشناسان با تجربه اونها رو تایید کنند. توی این برنامه ریزی کنکور باید به نکات زیادی توجه بشه. این موارد شامل: شیوه، زمان و مکان مطالعه، زمانهای استراحت، انعطاف پذیری، خلاصه نویسی، حاشیه نویسی، ارزیابی پیشرفت و … میشه. هر کدوم از این موارد نکات زیادی داره که باید با افراد باتجربه توی این زمینه مشورت بشه. تیم تخصصی برنامه ریزی کنکور پاسخدون با کوله باری از تجربه و مشاوره به تعداد زیادی از رتبه های برتر کنکور این کار رو به صورت اختصاصی برای هر فرد انجام میده.

ما اعتقاد داریم که هر فرد شرایط خاص خودش رو داره و نمیشه برای همه با یه نسخه پیش رفت.

ما این اطمینان رو به شما میدیم که برنامه ریزی کنکور با بالاترین دقت انجام میشه و موفقیت شما رو تضمین میکنه.

ویژگیهای برنامه ریزی کنکور علمی

 

همونطور که توی قسمت قبل هم گفتیم اولین ویژگی یه برنامه خوب اینه که برای هر کسی به صورت اختصاصی تهیه بشه و تمامی ویژگی ها و شرایط هر فرد رو در نظر بگیره. مثلا هر کسی نمیتونه روزی ۱۲ ساعت درس بخونه و اصلا مکان مناسبی توی خونشون نداره. اینها رو باید توی یه برنامه ریزی کنکور دقیق در نظر گرفت. بنابراین ما بسیاری از برنامه ریزی هایی که در برخی موسسات کنکور و سایتهای اینترنتی به فروش میرسه رو رد میکنیم. چون این برنامه ریزی ها منطقا نباید علمی و کاربردی باشند.

برنامه ریزی تحصیلی باید منعطف باشه. چون خیلی از اوقات اتفاقات غیر منتظره میافته که شما توش نقشی ندارید و زمان شما رو تلف میکنه. مثلا ممکنه مهمون بیاد یا یه روز بیمار باشید و… همیشه باید ساعات اضافی که این اتفاقات رو پوشش میده توی برنامه باشه که کل برنامه رو تحت تاثیر قرار نده.

برنامه ریزی کنکور باید با توجه به اهداف فرد تنظیم بشه. مثلا اگر شما میخواهید پزشکی یا دندون پزشکی دانشگاه تهران یا مهندسی برق یا مکانیک دانشگاه شریف یا حقوق دانشگاه تهران قبول بشید، حتما باید بیشتر از بقیه تلاش کنید و با ۳-۴ ساعت درس خوندن توی روز نمیشه به این هدف رسید. اما اگر به رشته ها و دانشگاه های پایین تر راضی هستید که دیگه فشار الکی به خودتون نیارید و با برنامه دقیق به اون ها هم می رسید.

برنامه ریزی کنکور باید قابل اجرا باشه. چون بهترین برنامه دنیا که اجرا نشه به هیچ دردی نمیخوره. ما همیشه از بچه ها میپرسیم که الان چقدر مطالعه میکنید. مثلا کسی که الان داره ۳ ساعت در روز درس میخونه یه دفعه نمیشه براش روزی ۹ ساعت برنامه ریخت و کاملا از همه چیز زده میشه و برنامه رو ول میکنه . باید با برنامه دقیق این ۳ ساعت رو به مرور زیاد کرد و به ۹ ساعت واقعی رسوند. این راه رو ما بهتون میگیم. خیالتون راحت

برنامه ریزی کنکور باید متنوع باشه. یعنی باید از ترکیب دروس مختلف عمومی و اختصاصی، توی یه روز تنظیم بشه تا کسل کننده نشه و اجرایی هم باشه. مثلا اگر شما توی یه روز، ۸ ساعت کامل ریاضی بخونید، دیگه فرداش حالتون از ریاضی به هم میخوره و شاید تا مدتی بعد دیگه سمتش نرید و این اصلا اصولی نیست.

نکته آخر هم اینکه برنامه ریزی کنکور دقیق باید پیشرفت شما رو ارزیابی کنه و نقاط قوت و ضعف شما رو بهتون نشون بده. تا به مرور نقص ها رو برطرف کنید و پیشرفت کنید. فراموش نکنید که حتما برنامه خودتون رو بنویسید و به حافظه خودتون اکتفا نکنید. با این کار بعدا میتونید برنامه خودتون رو رصد کنید و اشکالاتش رو دربیارید.

برنامه ریزی کنکور توسط پاسخدون

پاسخدون...
ما را در سایت پاسخدون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pooshakcity pasokhdoon بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 ساعت: 11:38

در این پست می خواهیم در مورد مقاطع تحصیلی ارشد و دکترا صحبت کنیم و به مشاوره تحصیلی ارشد و مشاوره تحصیلی دکترا بپردازیم.

بسیاری از افرادی که دوره کارشناسی را در یکی از دانشگاه های ایران تمام می‏کنند، تصمیم به ادامه تحصیل می‏گیرند. اولین سوالی که برای هر کسی پیش می‏اید این است که واقعا من به مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا نیاز دارم یا خیر؟

بازار کار من با همین مدرک چگونه است؟

دوره های تحصیلات تکمیلی چه چیزی به من اضافه خواهد کرد؟ و …

اگر فرد تصمیم به ادامه تحصیل گرفت وارد مرحله بعدی خواهد شد که سوالات زیادی برایش پیش می ‏آید. برخی از این سوالات عبارت است از:

  • چه رشته و گرایشی را انتخاب کنم و منابع مطالعاتی هر رشته چیست ؟
  • آیا دروسی که در دانشگاه پاس کرده ام برای کنکور مفید است؟
  • آیا روش های تست زنی و مطالعه که در کنکور دوره کارشناسی فراگرفته بود در این مقطع هم کاربرد دارد؟
  • آیا لازم است که در موسسات آموزش عالی آزاد ثبت نام کنم و در کلاسها و آزمون های آنان را بروم؟و…

تیم تخصصی مشاوره تحصیلی ارشد و دکترای پاسخدون که از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های برتر ایران (شریف، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و …) انتخاب شده اند به این سوالات و بسیاری از ابهامات این جنس پاسخ دقیق و جامع خواهند داد. این افراد راه هایی که پیشنهاد میدهند را خود تجربه کرده و به صورت عملی آزموده اند. در نتیجه، احتمال موفقیت بالاست.

در این بخش خدمات عمومی مانند نحوه و زمان ثبت نام، تغییرات احتمالی کنکورها و قوانین و مقررات جدید که هر سال اعلام میشود هم منعکس خواهد شد. خدمات ما شامل تمامی آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای سازمان سنجش (وزارت علوم) و وزارت بهداشت خواهد بود. همچنین بسیاری از داوطلبان در مورد آزمون های زبان انگلیسی که برای ورود الزامی هست هم سوالاتی دارند که این بخش به طورکامل پوشش داده خواهد شد. پاسخدون به این وسیله تمامی نیازهای داوطلبان کارشناسی ارشد و دکترای داخل کشور را پوشش داده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور هم دارید، میتوانید از خدمات مشاوره تحصیل در خارج از کشور پاسخدون هم بهره مند بشوید. برای دسترسی به این بخش از بالای همین سایت وارد بخش مربوطه بشوید.

مشاوره تحصیلی دکترا توسط پاسخدون

پاسخدون...
ما را در سایت پاسخدون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pooshakcity pasokhdoon بازدید : 94 تاريخ : جمعه 3 فروردين 1397 ساعت: 19:08

 

در این پست قصد داریم در رابطه با مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره کنکور غیر حضوری توسط تیم پاسخدون صحبت کنیم.

یکی از مشکلاتی که همواره در بحث مشاوره مطرح بوده، عدم دسترسی همگان به امکانات یکسان و الزام حضور افراد در مکان مشخص است.

پاسخدون تصمیم گرفت با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی، این امکان را برای همه افراد فراهم کند تا از مشاوره ‏های تخصصی این مرکز به صورت تلفنی و عادلانه استفاده نمایند.

در این روش از مشاوره، نیازی به حضور فیزیکی و تعیین وقت قبلی نیست و هر کس می تواند در ساعات مختلف شبانه روز با مشاور متخصص خود مستقیما صحبت کرده و مشکل خود را حل نماید.

همچنین فرد فقط هزینه مشاوره را پرداخت میکند و هزینه رفت و آمد دیگر ندارد. همچنین در زمان هم به شدت صرفه جویی خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه مشاوره تلفنی به مراتب از مشاوره حضوری تحصیلی کمتر است و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می‏باشد.

زیرا در مشاوره های حضوری هزینه به صورت ساعتی پرداخت می‏ شود و شما نمی توانید فقط یک سوال کوتاه بپرسید اما در مشاوره تلفنی هزینه به صورت دقیقه ای پرداخت خواهد شد و هر کسی میتواند برای آن برنامه ریزی کند و هزینه اضافی پرداخت نکند.

علاوه بر این موارد، شما با مشاوره تلفنی حق انتخاب زیادی دارید و میتوانید در زمینه های مختلف از مشاوران مربوطه آن سوال خود را بپرسید.

پاسخدون با کوله باری از تجربه در ارائه خدمات مشاوره ای، این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

شما میتوانید در هر زمان و مکان و تنها با یک تلفن به متخصص موضوع مورد بحث خود در فضای کاملا صمیمانه گفتگو نموده و در سریع ترین زمان ممکن به جواب سوالات خود برسید. لازم به ذکر است،

پاسخدون در حال حاضر در تمامی زمینه های مشاوره تحصیلی (مدرسه، کنکور، کارشناسی ارشد و دکترا، تحصیل خارج از کشور)، آزمونهای زبان انگلیسی و مشاوره سربازی خدمات تخصصی خود را ارائه میکند.

مشاوره تحصیلی تلفنی توسط پاسخدون

پاسخدون...
ما را در سایت پاسخدون دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pooshakcity pasokhdoon بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت: 13:02